Thursday, July 3, 2008

Hubungan dan Konspirasi Anwar-Najib -Malaysiakini


Nampaknya sejak laporan kes liwat Anwar Ibrahim dibuat 28 Jun lalu, bukan sahaja Anwar yang bersusah payah mempertahankan dirinya malah juga kini Najib dan Rosmah pula yang semakin tidak nyenyak tidur.

Pertembungan diantara Anwar-Najib untuk menjadi Perdana Menteri semakin hebat. Daripada maklumat yang diperolehi, pembantu kepada Anwar Ibrahim, Saiful Bukhari telah ditangkap oleh polis dan dipaksa untuk membuat laporan polis terhadap Anwar di atas tuduhan liwat.


Krisis telah bermula. Najib yang semakin tersepit di atas pengakuan bersumpah yang dibuat oleh Raja Petra Kamarudin terpaksa menggunakan taktik kotor sebegini untuk menjatuhkan maruah Anwar Ibrahim.


Melihat kepada senario ini, ada pemerhati politik berpandangan bahawa isu liwat ini sebenarnya mempunyai serampang dua mata iaitu untuk menjatuhkan Anwar-Pembangkang dan Najib. Jika ramalan dan telahan ini betul bermakna ada pihak ketiga yang bermusuhan dengan kedua-dua mereka iaitu Anwar dan Najib yang mencari kesempatan untuk memburuk-burukkan pemimpin ini.


Logiknya ada apabila Anwar semakin hampir untuk merampas Putrajaya dan Najib dikatakan mungkin akan bertanding jawatan Presiden Umno. Maka dari teori ini anda mungkin boleh berfikir siapa di belakang isu ini ..........(untuk menambahkan koleksi orang-orang yang mungkin terlibat di belakang Saiful - sebelum ini orang tuduh Najib sekarang tambah seorang atau dua lagi )...SIAPAKAH ORANG ITU?


Penasihat PKR pernah mendakwa bahawa Mohd Saiful Bukhari Azlan beberapa kali bertemu Rosmah Mansor, selain rapat dengan Datuk Seri Najib Razak dan pegawai khasnya Khairil Anas Yusof.


"Saiful Bukhari mempunyai hubungan yang rapat dengan Khairil Anas dan Najib. Beliau bertemu berulang kali dengan Khairil Anas dan Rosmah," katanya. "Beliau bukan pegawai peribadi saya. Beliau mempunyai hubungan yang kuat dengan Najib."


Mantan Timbalan Perdana Menteri itu berkata beliau akan mendedahkan bukti dakwaannya dalam masa terdekat.


Kesimpulan pada kenyataan Anwar telah membayangkan betapa beliau cemburu dengan pasangan gaynya Saiful Bukhari dan berkemungkinan berlakunya pertengkaran dan ugutan diantara mereka berdua hingga memaksa Saiful membongkar hubungan seks liwat mereka.


Perkara yang sama juga pernah terjadi di pejabat TPM di mana berlakunya pertengkaran diantara Khairil Anas dan Wan Shihab oleh kerana terlalu cemburu kepada Najib yang sering memihak kepada Kharil Anas.… Dahulunya mereka berdua ini dikatakan begitu intim dan rapat sebelum mereka berpecah kepada dua jabatan yang lain.


Di mana Khairil Anas kini menjaga Najib dan Wan Shihab pula menjaga Datin Rosmah.


Khairil Anas, Wan Shihab dan Saiful Bukhari adalah tergolong diantara anak-anak ikan Najib. Mereka mempunyai hubungan seperti pasangan kekasih. Bezanya mereka ini lelaki dan sukar untuk kita ramalkan.


Bukan Anwar sahaja yang begitu rakus dengan kaum lelaki, tetapi tidak kurang dengan Najib. Bezanya, Najib begitu pandai menyembunyikannya dan begitu berhati-hati menyembunyikan status sebenarnya.


Amat memalukan apabila Najib sanggup mengambil anak-anak ikannya bekerja di pejabat TPM. Khairil Anas yang berkhidmat di Uia sekarang bertugas sebagai penulis ucapan Najib pada bahagian dasar dan penyelidikan.


Anwar-Najib rupanya sama miskipun orang yang berlainan. Moral kedua mereka amat hancur. Selayaknya digelar pemimpin al-juburi. Mereka hanya tahu menggunakan keadaan untuk meneruskan hayat mereka samada dari segi kehidupan ataupun berpolitik. Sungguh hina dan tidak bermaruah.


Perkumpulan kesemua anak ikan yang ditempatkan sepejabat sebenarnya memudahkan Najib menyelia segala tindakan mereka. Jika mereka cuba untuk curang, maka senanglah Najib mengambil tindakan tatatertib sepertimana ‘tindakan wajib’ yang dilakukan oleh Anwar terhadap Saiful hinggakan Saiful sudah tidak tahan lagi diperlakukan.


Disebabkan itu jugalah Khairil Anas dan Wan Shahab tidak boleh ke mana-mana selain melekat bersama Najib. Dan Rosmah pula terpaksa mendiamkan diri kerana dia juga telah lama memasang angan-angan untuk menjadi “First Lady”.


Apa sudah jadi dengan Malaysia ini. Kenapa? Sudah tiada lagikah anak-anak muda yang ikhlas bekerja untuk membantu Najib mentadbir negara? Kenapa Najib sanggup mengambil mereka yang kurang akhlak bekerja dipejabat TPM semata-mata untuk memuaskan nafsunya.


Ramai lagi anak-anak muda yang mempunyai potensi besar yang boleh membantu Najib mentadbir negara ini. Sikap Najib memang begitu jijik sekali. Beliau tidak layak digelar pemimpin nombor dua negara apatah lagi hendak menerajui negara ini pada masa akan datang.


Majoriti ulama iaitu Malik, Abu Yusuf dan Muhammad (dua orang murid Abu Hanifah), Syaf`ie dan Ahmad mengatakan hukuman liwat ialah bunuh dan ia termasuk jenayah hudud (Dr. Ahmad Fathi Bahnasi, Madkhal al-Fiqh al-Jina'I al-Islami, m.s: 60).


Pertama, liwat sama hukumnya dengan berzina. Tetapi, dosa liwat lebih besar daripada dosa berzina. Malah Rasulullah s.a.w melaknat golongan yang meliwat isteri melalui dubur.Menurut Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w telah bersabda:"Sesiapa yang mendatangi wanita atau isteri melalui dubur (liwat) atau menemui tukang tilik lalu membenarkan apa yang dikatakannya, sesungguhnya dia telah kafir (tidak mengimani) risalah yang telah diturunkan kepada Muhammad s.a.w." – Hadis riwayat al-Darimi.Kedua, sesiapa yang melakukan maksiat berterusan digelar sebagai ahli fasiq sama ada dosa besar atau dosa kecil. Hakikatnya, tidak sah ahli fasiq mewalikan anak perempuannya. Namun, jika dia telah bertaubat pasti ALLAH menerima taubatnya kecuali syirik. Jika syirik, dia wajib melafazkan kembali


Kalimah syahadah kerana telah murtad.Firman ALLAH S.W.T:"Sesungguhnya ALLAH tidak mengampunkan sesiapa yang mensyirikkan_NYA tetapi mengampuni dosa selain daripada itu." – Surah al-Nisa'': 116.Ketiga, hukuman bagi perbuatan liwat sama ada peliwat atau mangsa liwat secara rela ada sedikit perbezaan dengan hukuman zina. Penzina

16 comments:

Akar Umbi said...

Satu lagi teori terbaru???

Anonymous said...

Khairil Anas, Wan Shihab dan Saiful Bukhari, najib mmg kaki bontot pun. aku dah lama tahu.. kenapa?? br skrg nak bongkarkan.

Inilah umat akhir zaman.. AWAS!!!

Anonymous said...

korang takde bukti yg sah...leh cakap camni..sambil dgn bersenang lenang memanipulasi ayat al-quaran n hadis untuk menguatkan citer lu...syabas..

menjawablah kemudian hari nanti ye...selamat maju jaya bro

Anonymous said...

Polis Diseru Siasat Perakuan Seks Najib Razak-Altantuya
Khamis, 3 Julai 2008 • Kategori: Berita Semasa, Kenyataan, Nasional, Politik, Pusat

Ketua Penerangan KeADILan Tian Chua menyeru pihak berkuasa untuk meneliti dan mengambil serius Perakuan Bersumpah yang mendedahkan hubungan Timbalan Perdana Menteri Najib Razak dan Altantuya Shaariibuu.


Perakuan Berumpah penyiasat persendirian Balasubramian Perumal itu membutirkan penemuan beliau berhubung hubungan intin antara Najib Razak itu dan wanita Mongolia yang dibunuh dengan kejam oleh dua pengiring peribadi Timbalan Perdana Menteri itu.


“Meskipun pihak Najib Razak menafikan pendedahan Perakuan Bersumpah itu, namun bukti penting ini tidak harus dikesampingkan oleh pihak berkuasa. Terdapatnya bukti dan maklumat penting dalam perak0

Anonymous said...

Akuan Bersumpah dakwa Najib-Altantuya ada hubungan


Penyiasat persendirian Abdul Razak Baginda, Balasubramaniam Perumal telah membuat pendedahan mengejutkan melalui satu surat akuan bersumpah berkaitan hubungan di antara Timbalan Perdana Menteri Dato' Seri Najib dan Altantuya Sharibuu.

Surat Akuan bersumpah yang dibuat pada 1 Julai lalu di hadapan Pesuruhjaya Sumpah di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur itu turut menyatakan secara terperinci perbincangan di antara Bala dengan Razak tentang Altantuya dan hubungannya dengan Najib sebelum terjadinya pembunuhan pada malam itu.

Pendedahan itu dibuat dalam sidang media bersama Dato' Seri Anwar Ibrahim, di ibu pejabat KeADILan, Petaling Jaya tengah hari ini tadi dan hadir sama dalam sidang media itu pemimpin KeADILan, Tian Chua, Sivarasah, Saifuddin Nasition, Azmin Ali serta kelihatan bersama-sama pihak media ialah Raja Petra Kamaruddin.

Dakwaan-dakwaan tersebut terkandung dalam akaun berkanun yang dicetak dalam bahasa Inggeris setebal 16 halaman itu turut diedarkan kepada wartawan dalam dan luar negara.

Antara dakwaan Bala dalam surat akuan itu ialah, Razak telah memaklumkan kepadanya bahawa Najib telah memperkenalkan Altantuya yang dikenali sebagai 'Aminah' kepada Razak di Pameran Berlian di Singapura.

Selain itu Najib didakwa telah memberitahu Razak bahawa beliau telah melakukan hubungan seks dengan Altantuya dan memberitahu Bala bahawa ketiga-tiga mereka, Najib, Razak dan Altantuya telah bersama-sama menghadiri makan malam di Paris.

Dalam surat akuan itu juga, Altantuya juga dikatakan telah meminta wang sebanyak 500,000.00 dollar Amreika sebagai komisen terhadap perjanjian Kapal Selam di Paris.

Bala yang berpangalaman sebagai anggota polis semenjak tahun 1981 telah ditahan polis di awal siasatan kes berprofil tinggi itu dan mendakwa keterangannya mengenai Najib telah tidak dimasukkan dalam kenyataan beramarannya.

Tujuan akuan bersumpah itu dibuat adalah kerana beliau kecewa dan tidak berpuas hati dengan tahap penyiasatan yang dikendalikan oleh pihak berkuasa dalam berkaitan pembunuhannya itu dan butiran-butiran termasuk hubungan Najib-Altantuya yang disebut adalam akuan terbabit tidak pernah dibangkitkan dalam perbicaraan kes tersebut, kata Bala.

"Kenapa saya di tahan di dalam lokap pada awalnya selama tujuh hari sedang sepatutnya mereka hanya perlu mengambil kenyataannya saya sahaja malah saya di dakwa atas seksyen penal code 302 ?" katanya yang turut ditemani oleh peguammnya.

Ketika di tanya sama ada beberapa dakwaan yang di sebut itu adalah benar, peguam beliau menjawab bahawa apa yang terkandung dalam akuan bersumpah itu antaranya adalah percakapan atau maklumat yang disampaikan oleh Razak Baginda kepada Bala.

"Bala tidak boleh menentukan bahawa apa yang dikatakan oleh Razak itu benar atau sebaliknya. Perkara itu hanya boleh ditentukan di mahkamah," katanya.

Sementara itu Bala juga mendedahkan bahawa Najib telah memberitahu Abdul Razak bahawa Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan akan "menguruskan" kes bunuh yang membabitkan rakan rapatnya.

Beliau juga mendedahkan bahawa Abdul Razak telah menghantar SMS kepada Najib pada hari beliau ditahan berhubung siasatan pembunuhan Altantuya dan telah menerima jawapan daripada Najib yang menyatakan "beliau telah bercakap dengan ketua polis negara".

Balasubramaniam berkata, dalam jawapannya itu, Najib telah memberitahu Abdul Razak bahawa "perkara itu akan diuruskan oleh ketua polis negara".

Pegawai penyiasat itu juga mendedahkan bahawa beliau telah memberitahu semua itu kepada polis ketika mereka mengambil kenyataannya, tetapi terperanjat kerana semua bahagian yang membabitkan Najib, tidak dimasukkan dalam kenyataan tersebut.

Anwar dalam sidang media itu turut menyatakan bahawa terdapat arahan daripada pihak-pihak tertentu supaya pihak media tidak membangkitkan nama 'Najib' dalam pemberitaan mereka.

"Saya dapat tahu, media arus perdana di arahkan untuk tidak menyiarkan berita yang ada hubung kait dengan Najib," kata Anwar.

Anwar juga menyatakan bahawa Najib menganggap bahawa beliau dan Raja Petra sedang merancang untuk menjatuhkan karier politik beliau sedangkan perkara itu tidak berlaku malah ianya bukanlah satu serangan peribadi atau pembalasan dendam.

Anonymous said...

Kepada Datuk Sri Anwar Ibrahim yang di kasihi dan dirindui..

Dah cucuk pungkoq saiful, bila lak nak cucuk pungkok i pulak?? dulu dah janji nak, tapi sampai rini dak dapat pun..

Anonymous said...

HOI SAIFUL ***!!

TAKKAN HANG YANG 23 THN & MUDA BELIA TAK MAMPU NAK LAWAN ORG YANG DAH 62 TAHUN KOT? TAK LOGIK LANGSUNG!!
HANG KATA DAH BANYAK KALI ‘KENA’…TAPI AWAT HANG TAK AMBIK GAMBAQ & POST PADA MANA2 BLOG ATAU TUNJUK KAT POLIS SEBAGAI BUKTI?

PADAN MUKA HANG KENA PERIKSA *** KAT HKL, HAHAHA!!

Anonymous said...

Dalam akuan berkanunnya, Balasubramaniam berkata beliau pernah berbual dengan Altantuya - yang dikenali juga sebagai "Aminah" - di luar pagar rumah Abdul Razak pada 19 Oktober tahun itu semasa bertugas mengawal rumah majikannya.

Dalam perbualan mereka, penyiasat itu mendakwa wanita itu memberitahunya:

- Altantuya bertemu dengan Abdul Razak dan Najib di Singapura.

- Mereka bertiga pernah makan malam bersama di Paris.

- Wanita itu pernah dijanjikan wang komisyen US$500,000 berhubung urusan pembelian kapal selam.

- Altantunya memerlukan wang untuk menebus kembali rumah yang dibelikan untuknya oleh Abdul Razak tetapi telah dibiayai semula oleh saudara lelakinya.

- Ibunya sedang sakit dan beliau memerlukan wang untuk rawatan.

- Oleh kerana niatnya untuk bertemu Abdul Razak masih tidak kesampaian, Altantuya meminta Balasubramaniam menguruskan pertemuannya dengan Najib.

SMS diterima

Dakwaan-dakwaan menggemparkan ini terkandung dalam akaunnya setebal 16 halaman yang bertarikh 1 Julai.

Balasubramaniam, yang ditahan polis di awal siasatan kes berprofil tinggi itu pada pertengahan November 2006, turut mendakwa maklumat mengenai Najib yang didedahkan kepada polis tidak dimasukkan dalam kenyataan beramarannya.

Bekas anggota Cawangan Khas ini, yang bertugas selama 17 tahun bersama pasukan polis, disoal siasat lebih kurang 10 jam sehari selama genap seminggu ditahan.

"Saya memberitahu mereka (polis) semua (maklumat) yang saya tahu termasuk semuanya yang diberitahu Abdul Razak Baginda dan Aminah kepada saya mengenai hubungan mereka dengan Datuk Seri Najib Tun Razak tetapi apabila saya ingin menandatangani kenyataan (beramaran) saya, semua butiran terperinci telah dibuang," akuan berkanunnya pada halaman 13 dipetik.

(Timbalan perdana menteri sebelum ini beberapa kali menafikan beliau mengenali wanita Mongolia itu dan juga menafikan sebarang kaitan dengannya. Hari ini beliau sekali lagi menafikan sebarang kaitan dengan Altantuya.)

Beliau juga mendakwa, Abdul Razak menunjukkan mesej SMS yang dikatakan dikirim oleh Najib yang menyebut: "saya (Najib) akan bertemu ketua polis negara (Tan Sri Musa Hassan) jam 11 hari ini (8 November 2006 - hari penganalisis itu ditangkap) ... perkara ini akan dapat diselesaikan ... bertenang."

Balasubramaniam berkata, semasa memberikan keterangan dalam perbicaraan cif inspektor Azilah Hadri, koperal Sirul Azhar Umar dan Abdul Razak di Mahkahmah Tinggi Shah Alam, timbalan pendakwaraya kes itu tidak bertanya beliau tentang hubungan Altantuya dengan Najib.

Pada penghujung dokumennya itu, Balasubramaniam menyatakan beliau mengambil keputusan membuat pengakuan itu untuk:

- menyatakan kekecewaannya kepada siasatan kes pembunuhan Altantuya.

- memaklumkan kepada pihak berwajib kemungkinan besar terdapat beberapa individu selain tiga tertuduh yang turut memainkan peranan dalam pembunuhan itu.

- meyakinkan pihak berkuasa berkenaan agar membuka semula siasatan kes ini dengan segera supaya sebarang bukti baru boleh dikemukakan di mahkamah sebelum penggulungan di akhir pihak pendakwaan.

Berdasarkan pengalamannya, beliau juga menekankan bahawa "tidak ada pegawai polis bersedia menembak seseorang di kepala atau meletupkan jasadnya tanpa menerima arahan khusus daripada pegawai atasannya."

Anonymous said...

Isu DS Anwar vs DS Najib : Kita Belum Terlalu Bodoh

Hal 1

P. Balasubramaniam tarik balik kenyataan bersumpahnya (kenyataan bersumpah baru akan dipamerkan sedikit waktu nanti - mungkin aku tak sempat kerana aku outstation). Apa yang aku faham, dia membuang semua tuduhan bersabit DS Najib, dan ia dilakukan bersama peguam baru. Peguamnya sebelum ini memaklumkan semalam Bala dipanggil ke Ibu Pejabat Polis di Brickfields.

Aneh, Bala mengaku terpaksa dalam kenyataan bersumpahnya sebelum ini. Seolah-olah DSAI mempunyai kuasa. Bukankah beliau sendiri yang menghubungi peguam DSAI? Bukankah beliau sendiri yang mengaku hairan kerana kenyataannya berhubung perkaitan DS Najib tidak ditanya di mahkamah? Siapa memaksa? Agak tidak wajar mereka yang berada di luar koridor kuasa mempunyai kemampuan memaksa.

Bala dalam sesi bersama wartawan sebelum ini sendiri mengakui bahawa dia ditahan di bawah Seksyen yang tidak kena dan penahanannya tidak mempunyai motif yang cukup kuat selain politik - kerana dia bekerja dengan seorang VIP yang bekerja dengan seorang 'politikus kanan pemerintah' (sebut saja DS Najib!)

Allah s.w.t. akan melaknat mereka yang zalim! Tak kira kau pemimpin, polis, peguam atau siapa saja - itupun jika kau percaya Tuhan!

Hal 2

DS Najib konsisten dengan pengakuan tidak terlibat dalam konspirasi baru terhadap DS Anwar. Beliau kekal mahu konteks bicara awam terhad sekadar DS Anwar melakukan perbuatan liwat atau tidak. Beliau kekal tidak mahu membuat laporan polis terhadap tuduhan sama ada beliau ada 'serpih-serpih bau' dalam isu Altantuya. Beliau nyata belajar sesuatu...laporan polis hanya akan mengeret beliau kepada pertanyaan yang lebih banyak dan mendasar.

Apapun kita renung semula dakwa DS Najib, Saiful ada bertemunya dalam keadaan trauma dan mengadu diliwat DS Anwar. Syabas! Aneh juga semudah itu untuk berjumpa DS Najib, dan kenapa DS Najib? Kenapa Saiful (yang poyo mendokong Reformasi walhal berkempen di laman Friendsternya untuk Barisan Nasional) tidak memilih TG Nik Aziz atau selain beliau? Apa peranan Ezam dalam pertemuan dengan DS Najib? Hatta, pada malam kami di Hotel Quality, ada seorang anak muda yang aku tidak kenal berjumpa kami - aku dan Nik Nazmi - mendakwa bahawa tunangnya juga tidak tahu! (Maaf ya, aku tidak bermaksud melibatkan tunangnya, dan berhentilah kalian dari memberi tekanan kepada tunangnya - politik mungkin bukan bahasa yang semua orang faham).

Seingat aku baru Isnin lepas DS Najib kata dia tak pernah berjumpa Saiful. Tentang gambar Saiful dan Anas, DS Najib hanya mendakwa bahawa itu pertemuan mereka atas tujuan biasiswa. Ya, aku malas nak bicara soal biasiswa seorang yang lingkup pelajarannya dek sibuk berpolitik. Cuma aku harap dia bayar semula biasiswa sebelum ini dan berhenti menghabiskan wang yang patut diberi kepada orang lain! Ramai lagi budak-budak sokong UMNO boleh berjaya dalam pelajaran dan mempunyai peribadi yang boleh dihormati meski berbeza pendirian politiknya dengan aku! Persoalannya kenapa perlu DS Najib berdolak dalik?

Dan lebih menarik lagi, Saiful bertemu DS Najib jauh lebih awal dari hari dia membuat laporan polis. Dan yang menariknya wujud kenyataan liwat berlaku selang 2 hari sebelum laporan polis. Haha, kartun! Trauma dan mengadu kepada DS Najib, kemudian serah lagi bontot? Apa jenis cerita ni? Lawak sungguh, DS Anwar baru balik dari Mekah pulak tu, dan sibuk menguruskan isu Selangor sampai ke malam! Yang best tu, Saiful terkinja-kinja cari DS Anwar pagi Jumaat di ofis Parti keADILan Rakyat di Tropicana! Malas la nak cerita banyaknya duit Saiful menyewa di Kondo berkenaan. Jangankan cerita liwat berkali-kali...banyak sungguh masa dia! Aku betul-betul nak tahu setiap masa dalam tempoh 3 bulan Saiful menyelinap masuk ke pejabat DS Anwar ni. Ini rupanya rahsia besar kenapa Saiful dan Rahimi seboleh-bolehnya mengenepikan Farhash untuk memastikan mereka yang jaga diari DS Anwar. Mereka terlupa bahawa ada perkara-perkara yang tidak akan ditulis dalam diari, terutama hal ehwal rundingan Crossover. Tapi aku yakin Saiful tahu sedikit sebanyak persoalan rundingan ini, dan ia bukti paling nyata untuk DS Najib bimbang peralihan kuasa yang berpotensi menelanjangkan kebobrokan beliau.

DS Najib juga menyatakan "terpulang kepada kamu" (kamu di sini ialah Saiful) untuk melaporkan kepada polis bersabit isu ini. Tidakkah DS Najib tahu ini adalah isu jenayah? Jika DS Najib sebagai Timbalan Perdana Menteri melihat aduan Saiful dengan sikap berkecuali, layakkah dia memimpin negara ini?

Aku pasti Tuhan akan melaknat para penzalim!

Ingatlah rahmat Allah s.w.t. mendahului kemurkaannya, belum terlambat dan belum terlalu bodoh untuk bertaubat dan menyelamatkan negara ini dari jurang binasa!

Anonymous said...

I think we should be more worry on the economy now rather then childish propaganda between those 2 guys.. Both of them nak rebut kuasa.. so both of them nak jatuh kan each other. So for me dirty tricks like this is so STUPID. I am so ashamed and both of them will not get my vote!!!.

~MataHatiJohor~ said...

Nak kena kazzaf budak2 ni.....

Anonymous said...

Guys, we have to think beyond resonable doubt of what is happening now..
In my opinion and I would conclude that this ‘rat’ work was definitely to topple Najib and not DSAI. The timing is just as good as its gets when we heard pertaining the SD a few days ago.. Please read from A-Z the background of Saiful Bukhari Azlan and who is Khairil Annas Jusoh..

Below is just to prove my theory as I read in Khairy Cronicles in one of the prominent blogger…

“So Khairy is currently laying down plans on how to embarrass Najib and ensure that Najib falls, or at the very least to convince Najib that his long-term political survival depends on Khairy’s grace and favour. In Khairy’s mind, there are three weapons he could use ….”

Anonymous said...

Anwar Meliwat, Najib Berskandal ?
Salam Buat Semua,

2 paparan hangat yang mewarnai kehidupan rakyat Malaysia menjelang akhir Jun 2008 semestinya menunjukkan kepada dunia betapa negara ini adalah sebuah negara yang cukup unik lagi meriah untuk didiami juga difahami.

Kisah Satu
Raja Petra Kamarudin (seorang penulis 'blog' yang berdarah kerabat Selangor) membuat pengakuan berkanun di mahkamah pada 18 jun 2008 dengan menyatakan bahawa Datin Seri Rosmah Mansor merupakan salah seorang daripada tiga individu yang berada di tempat kejadian di mana Altantunya Shaariibuu diletupkan. Selain isteri Timbalan Perdana Menteri itu, seorang pakar letupan C4 iaitu Leftenan Kolonel Aziz Buyong dan isterinya yang menjadi pengawal peribadi Rosmah turut menyaksikan kejadian yang didakwa sebagai 'tutup bukti bunuh' itu.

Gosip kes pembunuhan warga Mongolia itu dengan 'meriahnya' dikaitkan dengan suami Rosmah, pihak pembangkang terutamanya Datuk Seri Anwar Ibrahim sejak awal kemunculan isu tersebut acapkali mendefinisikan Najib = Altantunya !

Kisah Dua
Seorang pemuda berusia 23 tahun yang dikatakan pernah berkhidmat sebagai pembantu kepada Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengemukakan aduan rasmi bahawa beliau telah diliwat beberapa kali oleh bekas Timbalan Perdana Menteri itu dengan kejadian terakhir berlaku pada 26 Jun 2008. Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang membuat laporan polis terhadap Anwar pada 28 Jun 2008 menyatakan bahawa kejadian liwat terakhir yang dilakukan Anwar terhadapnya berlaku di sebuah kondominium di Damansara, Kuala Lumpur. Bagi menguatkan lagi dakwaan tersebut, Saiful telah menjalani pemeriksaan kesihatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Laporan pemeriksaan kesihatan beliau yang disahkan pihak HKL akan diguna pakai pihak polis untuk prosedur seterusnya.

Para penyokong setia Anwar terutamanya di pihak PKR tanpa berlengah telah mengaitkan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak sebagai 'ketua komplot' yang mencipta isu liwat ini bagi meranapkan 'kebangkitan politik' Anwar.

SOALAN SATU
Mungkinkah Najib dan Anwar saling mereka cerita?

SOALAN DUA
Mungkinkah Najib dan Anwar saling menyimpan dendam?

SOALAN TIGA
Mungkinkah Najib dan Anwar sama-sama menjadi mangsa keadaan?

SOALAN EMPAT
Mungkinkah Najib dan Anwar kedua-duanya adalah pelakon yang hebat bagi menipu rakyat?

SOALAN LIMA
Mungkinkah Najib dan Anwar sebenarnya sedang dipermainkan oleh pihak ketiga?


Neba2020: Percayalah kepada Tuhan 100%, jangan sekali meletakkan kepercayaan hakiki kepada yang bernama manusia kerana manusia mudah melempar kata-kata, mudah berlakon berlagak baik dan mudah berubah pendirian mengikut kehendak semasanya ....

Anonymous said...

I luv u, DS Anwar Ibrahim...Hidup KeADILan...!!!!

Anonymous said...

Makin sesat kedua2 parti sama ada pakatan rakyat dan barisan.

Sama ada pakatan rakyat atau barisan yang memerintah, saya pasti malaysia bukan lagi sebuah negara Islam apabila kedua2 parti berkelakuan macam kebudak2 kan dan fitnah menfitnah..

Hancur Islam di Malaysia ini..

Astagfirullah al azim..

Hamizon Abdullah said...

menfitnah tanpa bukti ...inilah contohnya.
Orang yang baca blog ni semuanya bodo2 kot?